موتور های دیزلی بادوین یک محصول ممتاز چینی با استاندارد های روز جهان و تحت لیسانس برند فرانسوی بادوین با بیش از یک صد سال سابقه در تولید انواع موتور است. خرید موتور دیزلی، علاوه بر توان اسمی و مشخصات فنی آن به برند و کشور سازنده نیز وابسته است. موتور دیزل بائودین یا بادوین موفق شده است با تولید محصولی با کیفیت در سطح تولیدات اروپایی، قیمت تمام شده و بسیار مقرون به صرفه ای را برای خرید و انتخاب انواع موتور دیزلی فرآهم آورد.

استفاده از موتور های دیزلی علاوه بر تمام مصارف معمول در صنایع گوناگون، به شکل گسترده ای در تولید سیستم های مولد برق با عنوان دیزل ژنراتور، نیز به کار برده می شوند. قدرت اسمی یک موتور، عملا توان خروجی یک دستگاه کامل ژنراتور دیزلی را ارائه می کند. کوپلینگ صحیح بین موتور دیزل و ژنراتور تک (آلترناتور) اساسی ترین بخش ساخت یک دستگاه ژنراتور برق دیزلی است.

در خرید و انتخاب ژنراتور برق، همواره نوع سوخت مصرفی مورد نظر تان با توجه به کاربری خانگی یا صنعتی و نحوه عملکردی که در حالت اضطراری یا دائمی نیاز خواهید داشت را در نظر بگرید. به طور کلی سوخت دیزل به علت قیمت کم تر و همچنین سهولت نصب، نگهداری و تعمیرات ژنراتور های دیزلی، اولین توصیه کارشناسان برق برای امکان کار کردن تجهیزات الکترونیکی در مواقع قطعی یا عدم دسترسی به برق شهری است.

درباره کمپانی بادوین یا بائودین

شرکت بادوین پس از نزدیک به یک قرن فعالیت در عرصه صنعت، در سال 2009 میلادی توسط کمپانی ویچای (Weichai) چین خریداری شد. این دو شرکت فرانسوی و چینی، ویژگی‌های متمایز زیادی داشتند، از جمله سابقه و تجربه‌ای فراوان در ساخت موتورهای نیروی دریایی.

بادوئن با میراث فرانسوی و سالها تخصص خود، تجارت را با بازار پرسود غربی باز کرد. همچنین، این فرصت را برای کسب دانش طراحی فنی و ساخت محصولات اروپایی فراهم کرد. بادوین پس از آن، محصولات خود را تحت لیسانس و براساس دستورالعمل‌ها و استانداردهای اروپایی با برند بائودین به بازار عرضه می‌کند.

تنوع محصولات دیزل ژنراتور بادوین و مولدهای برقی مزیت قابل اتکای شرکت بادوین بوده، چرا که تعداد کمی از سازندگان موتور دیزل این امکان و توانایی را دارا می‌باشند. شرکت بادوین با راه‌اندازی مراکز متعدد تحقیق و توسعه در سراسر جهان، به شکلی پیوسته و در جهت رفع نیاز و درخواست مشتریان، همواره در حال بهبود و ارتقای درجه کیفیت و توان محصولات خود می‌باشد.

برخی از خصوصیات دیزل‌های بادوین