Baudouin

ژنراتور بادوین (Baudouin) محصولی تحت لیسانس فرانسه و دارای استانداردهای روز ساخت اروپا است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت مطلوب آن به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای خریداران دیزل ژنراتور پیشنهاد می‌شود.

از معیارهای اساسی کاربران دیزل ژنراتور برق در سراسر جهان مقاوم بودن نسبت به شرایط سخت محیطی است که شرکت Baudouin، در این زمینه در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار عملکرد بهتری داشته است بطوری که در دمای هوای حدود 25 درجه‌ی سانتی گراد، دیزل ژنراتورهای ساخت این شرکت به دلیل داشتن سیستم روشن شدن سریع (Fast Start) می‌توانند به‌آسانی شروع به کار کنند.

کامل بودن سری محصولات تولیدی این کمپانی با ساخت مدل های مختلفی از موتور دیزلی بادوین برای هر بازه‌ی توانی امکان انتخاب شما بر حسب نیاز واقعی مصرف موردنیازتان به برق اضظراری را فراهم ساخته است.

نصب و راه اندازی ساده به همراه طول عمر بالا و هزینه های نگهداری کم تر این محصول موجب بازدهی قابل توجه برند بادوین در مصارف اضطراری و دائم کار ژنراتورهای برق در مراکز صنعتی و اماکن مسکونی و تجاری شده است.

همچنین عدم نیاز به سرویس های دوره ای نگهداری و تعمیرات کوتاه مدت از دیگر دلایل مقرون به صرفه بودن خرید و انتخاب دیزل ژنراتور بادوین است.