• ساعات کاری : 8:00 الی 18:00
1 - 6660 3368 028 info@tst-co.com
ایران، قزوین، خیابان شهید بابایی، بین کوچه ۳۶ و ۳۸ - پلاک ۳۹۵ - طبقه اول – واحد 3

مشاوره – نیروگاه خورشیدی

شرکت فنی و مهندسی طلوع صنعت با بهره گیری از تخصص و تجارب متخصصین خود تلاش می کند تا انتظارات مشتریانش را با فراهم نمودن انواع خدمات مشاوره ای در زمینه فنی – مهندسی در طول فرایند تولید انرژی و حتی پیش از آن برآورده سازد.  از جمله عمده ترین این خدمات می توان به ارائه خدمت در موضوعات زیر اشاره نمود:

  • معرفی اولیه مناطق مطلوب و دارای پتانسیل جهت احداث نیروگاه خورشیدی،
  • بررسی سوابق و مطالعات بادسنجی موجود و تحلیل داده ها،
  • پیشنهاد اولیه مناطق مطلوب با توجه به اطلس خورشیدی و اطلاعات تابش برای اجرای نیروگاه،
  • پیشنهاد اولیه نوع و مدل تجهیزات با توجه به موضوعات فنی و شرایط جغرافیایی منطقه،
  • بررسی اسناد و مدارک فنی تامین کنندگان تجهیزات،
  • بررسی سوابق و صلاحیت های تامین کنندگان و مطابقت محصولات آن ها با استانداردهای مربوطه
  • برآورد تخمینی میزان انرژی الکتریکی تولیدی توسط نیروگاه مورد نظر
//tst-co.com/wp-content/uploads/2020/02/درباره-ما.jpeg
//tst-co.com/wp-content/uploads/2020/02/moshavere1.png

دریافت زمین و اخذ مجوزها:

موضوع زمین و اخذ مجوز های آن جهت فعالیت های صنعتی، به خصوص نیروگاه های خورشیدی که به وسعت زیادی نیاز دارند، از جمله چالش های جدی در اغلب کشور ها اعم از توسعه یافته یا در حال توسعه می باشد و معمولا به عنوان یک پروسه زمان بر و گران قیمت در اغلب نقاط دنیا مطرح می باشد. با توجه به این مسئله و به منظور تسهیل فرآیند مذکور، این شرکت آمادگی دارد تا کلیه اقدامات مرتبط با دریافت زمین و مجوزهای آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و از طریق بکار گیری بهترین روش های موجود به انجام رساند. همچنین از آنجا که بسیاری از الزامات در قرارداد خرید تضمینی(PPA) به نوعی در وابستگی کامل با موضوع زمین و مسائل مرتبط با آن می باشد، لذا شرکت طلوع صنعت، امکان فراهم آوردن کلیه الزامات فنی و غیر فنی جهت انعقاد قرارداد PPA را دارا بوده و آماده ارائه خدمات جامع در این زمینه می باشد.

مطالعات امکان سنجی و طرح توجیهی:

از آنجا که هیچ فعالیت صنعتی بدون توجیه فنی و اقتصادی قابل برنامه ریزی و اجرا نمی باشد و از طرفی نیز پیشرفت اقتصادی هر پروژه ای در گرو اجرای مؤثر آن بر اساس زمان پیش بینی شده، الزامات فنی و نیز روندهای اقتصادی حاکم و منابع موجود طرح رقم می خورد، لذا شرکت طلوع صنعت با در اختیار داشتن هم زمان تیم های مجرب فنی و اقتصادی در کنار دیگر، آماده ارائه خدمات مرتبط در حوزه تدوین طرح های توجیهی، قابل ارائه به مراکز مالی؛ بانک ها و سایر موسسات مالی اعتباری جهت تامین مالی پروژه ها می باشد. این گزارش ها که تحت عنوان گزارش های جامع امکان سنجی احداث نیروگاه های خورشیدی ارائه می گردند، طبق استانداردهای تدوین طرح ها، هر سه فصل مطالعات بازار، مطالعات فنی و مطالعات مالی-اقتصادی را به طور جامع پوشش می دهند.

//tst-co.com/wp-content/uploads/2020/02/moshavere2.png
//tst-co.com/wp-content/uploads/2020/02/moshavere3.png

بازرگانی و تامین:

طلوع صنعت با توجه به سوابق اجرایی و نیز طیف وسیعی از ارتباطات داخلی و خارجی که طی سالیان و توسط افراد مجرب تیم خود در پروژه های مشابه بدست آورده است، می تواند در معرفی تامین کنندگان برتر، پشتیبانی های لازم را به انجام رسانده و همچنین جهت تامین منافع حداکثری مشتریانش، مذاکره با تامین کنندگان را از مراحل ابتدایی تا مراحل نهایی و رسیدن به انعقاد قرارداد و خرید تجهیزات، راهبری نماید.

در این راستا این مجموعه توانایی ارائه کلیه خدمات مرتبط با حوزه حمل، ترخیص و سایر الزامات مورد نیاز جهت ارسال تجهیزات به سایت کارفرما را داشته و در این مسیر از مجرب ترین تیم های همکار خود بهره می گیرد.

مدیریت و کنترل پروژه:

سودآوری و منافع پیش بینی شده هر طرحی در ارتباط مستقیم با نحوه اجرا و کیفیت بدست آمده در طول مسیر پیاده سازی و اجرا می باشد. از این رو بسیار ضروری به نظر می رسد تا محدوه کیفیت، زمان، هزینه و سایر موضوعات طرح بر اساس پیش بینی های اولیه، برنامه ریزی و کنترل شوند. این مسئله به خصوص در موضوع قرارداد های خرید تضمینی که دارای محدودیت های زمانی تعریف شده ای از زمان انعقاد می باشند، دو چندان اهمیت می یابد. چرا که هرگونه تاخیر برنامه ریزی نشده در موعد بهره برداری و یا هرگونه نقص در اجرا و راه اندازی به نحوی که منافع حداکثری سرمایه گذار را در میزان و کیفیت تولید فراهم ننماید، پروژه را دچار خسارت های جدی و جبران ناپذیر خواهد نمود.

از این رو با توجه به سوابق فنی و اجرایی متخصصین شرکت طلوع صنعت، این گروه آمادگی دارد تا کلیه خدمات مرتبط در حوزه برنامه ریزی و کنترل پروژه نیروگاه های تجدید پذیر را (خورشیدی)، به منظور تامین هرچه بیشتر اهداف ذینفعان، به مشتریان خود ارائه نماید.

//tst-co.com/wp-content/uploads/2020/02/moshavere4.png
//tst-co.com/wp-content/uploads/2020/02/moshavere5.png

مدیریت طرح و پیمان(MC):

با توجه به پیچیدگی و گستردگی محدوده تعهدات پیمانکاری در پروژه های نیروگاهی، لزوم وجود پیمانکار مدیریت(MC) به عنوان نماینده فنی کارفرما جهت کنترل مسیر و جریان اصلی فرآیند ها، از ضروریات و الزامات محسوب می گردد. لذا بر این اساس تیم مهندسی شرکت طلوع صنعت آمادگی کامل دارد تا به عنوان MC طرح، در پروژه های نصب و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی، خدمات مهندسی ارائه نماید.